Kille räknar till en miljon LIVE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damodred
om han räknar fel, får han börja om då?

" How does he know what number he is on?

Jeremy uses a clicker that updates a monitor near the camera. He reads the number off of this monitor."

Allt ni har frågat om står ju på sidan. Lata människor.

Permalänk
Medlem

När kommer första "Billlion count!"?

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
När kommer första "Billlion count!"?

haha sisten dit är en rutten sk*t

nä sorry, kunde inte låta bli...
kan ingen räkna ut hur lång tid det skulle ta?

Permalänk
Medlem

Det skulle ta ca. 25 år att räkna till en miljard om man gjorde ett nummer i sekunden och tog sovpaus 8 timmar, tror jag.

Permalänk
Avstängd

Nu sover han.

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Det skulle ta ca. 25 år att räkna till en miljard om man gjorde ett nummer i sekunden och tog sovpaus 8 timmar, tror jag.

Det finns inte en suck att man lyckas ta ett nummer i sekunden dock.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Tänk om någon ovetande bandit skulle ge sig på att råna huset just nu.

Permalänk
Medlem

Haha, kul xD

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Avstängd

Det är grymt underhållande.

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Medlem

Nu ska vi inte va såna..

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Haha synd att han sover just nu, skulle vara kul att se.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

NU RÄKNAR HAN!

*edit man blir så glad bara av att höra tihhihi

Permalänk
Medlem

vilket j**la liv han har då... ganska underhållande dock

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

Nu sitter han och käkar ..

Permalänk
Medlem

De måste väl ta något år att räkna till 1miljon efter som han är på runt tvåhundratusen nu. Han är grym i vilket fall!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd

Han verkar ha en flickvän

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Medlem

Återigen, allt sånt står ju på sidan. Bara att bläddra ner en liten bit ju.

Bara jag som slår på det här rätt ofta och bara tittar på?

Permalänk
Medlem

Nu vid 261000 hade han paus, och då var det lite intressantare att titta.. De snackar om annat liksom

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Medlem

funkar ju inte :/

Permalänk
Avstängd

Han har passerat 300k

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Medlem

Hmmmm kom att tänka på en sak. Tror in inte bara han gör detta för att tjäna pengar, menar... han lär få en jäävla massa unika besök på sidan. Och detta ger ju reklampengar då han har massa reklam på sin sida etc. Han kanske tjänar en del pengar på detta tro?

Visa signatur

[Abit KN8 SLi] [AMD64 Winchester 3200+@2400mhz] [2x512 KHX 2,5-3-3-7] [XFX 7800 GT@450/1100] [Tagan 480W] [X-fi XtremeMusic]

Permalänk
Medlem

jo det är klart han lär få in reklampengar.. fast det coolaste är ju att han faktiskt räknat till en miljon kan man ju alltid skryta med på krogen sen

kan man verkligen tänka sig att dö utan att ha sagt en massa tal mellan 1 och 1 miljon? undrar just vad det lägsta talet är som jag aldrig har sagt? nåt på 200 redan kanske? :s

Permalänk
Avstängd

Nu sitter han vid datorn.

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leonard
Hmmmm kom att tänka på en sak. Tror in inte bara han gör detta för att tjäna pengar, menar... han lär få en jäävla massa unika besök på sidan. Och detta ger ju reklampengar då han har massa reklam på sin sida etc. Han kanske tjänar en del pengar på detta tro?

Ja, genomdonationer, som de sedan ska skänka till välgörenhet, vilket du hade fått reda om du läst på sidan.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

alltså när man lyssnar på hans eviga upprepande så undrar man hur han kalrar det där psykiskt. Jag kan nästan lova att trots mitt extremt rejäla tålamod så skulle jag inte klara det där... Han måste vara galet religiös eller bara helt vanskapt för att klara av det där utan att få hjärnblödning.

Permalänk
Avstängd

340k

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Medlem

Bara jag som har en fördröjning på videon och de siffror som står?

Permalänk
Medlem

Yes, han har vaknat!

Permalänk
Permalänk
Avstängd

380k ca

Visa signatur

jag är en gräg